• Laatste nieuws

Op zoek naar het laatste nieuws, persberichten en het nieuwsarchief? U vindt het op onze nieuwssite.

• Stadskrant

Vanaf 2023 is de Stadskrant onderdeel van huis-aan-huisblad MIJNGazet. We verschijnen voortaan in iedere editie, zodat we het nieuws vaker en actueler bij u thuis kunnen bezorgen. Het blad valt één keer in de twee weken op zaterdag bij alle inwoners van Sittard-Geleen op de deurmat. Wij hebben hierin twee pagina’s ter beschikking. Uiteraard zijn we goed herkenbaar doordat de pagina’s geheel in onze huisstijl zijn opgemaakt. Houd uw brievenbus in de gaten!

• Werk in uitvoering en projecten

Op diverse plekken in onze gemeente wordt gewerkt. U vindt hier informatie over werkzaamheden die onlangs gestart zijn of binnenkort van start gaan.

• E-mail nieuwsbrief

Abonneer u hier op de gratis e-mail nieuwsbrief van de gemeente Sittard-Geleen.

• Gemeenteraad

Het vergaderschema, de agenda’s en onderliggende stukken van de gemeenteraad en de raadscommissies vindt bij "Bestuur en organisatie'.

• Bekendmakingen

Bekendmakingen zijn openbare publicaties over besluiten of gebeurtenissen die voor u belangrijk kunnen zijn. Bekendmakingen gaan bijvoorbeeld over omgevingsvergunningen, wegafsluitingen, nieuwe regels in de gemeente of vergunningen voor grote evenementen. De bekendmakingen van de gemeente Sittard-Geleen staan op de landelijke website overheid.nl.