Bekendmakingen

Bekendmakingen zijn openbare publicaties over besluiten of gebeurtenissen die voor u belangrijk kunnen zijn. Bekendmakingen gaan bijvoorbeeld over omgevingsvergunningen, wegafsluitingen, nieuwe regels in de gemeente of vergunningen voor grote evenementen. De bekendmakingen van de gemeente Sittard-Geleen staan op de landelijke website overheid.nl.

Naar bekendmakingen op overheid.nl

Wat speelt er in uw buurt?

Wilt u eenvoudig toegang tot besluiten over uw buurt zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving. Ga dan naar Berichten over uw buurt op de webiste van de rijksoverheid. Daar kunt u snel zoeken in de berichten van de afgelopen 2 maanden.

E-mailservice

Automatisch op de hoogte blijven van berichten over uw buurt? Meld u aan voor de e-mailservice.

Op zoek naar een ouder besluit?

Via Berichten over uw buurt zijn besluiten 2 maanden beschikbaar. Na deze periode vindt u deze besluiten op ‘Officiële bekendmakingen’. Daar kunt u zoeken naar alle publicaties die betrekking hebben op uw omgeving.

Sinds 1 juli 2015 publiceert de gemeente Sittard-Geleen alleen nog op www.officielebekendmakingen.nl. (overheid.nl). Voor oudere berichten: Raadpleeg ons webarchief Selecteer datum 1 december 2015 en navigeer naar actueel, en vervolgens naar "bekendmakingen".