Veilig Thuis introduceert chatfunctie

Iedereen die te maken heeft met huiselijk geweld of kindermishandeling kan vanaf nu gebruik maken van de nieuwe chatfunctie op de website van Veilig Thuis.

naar website Veilig Thuis 

De chatfunctie is in het leven geroepen om in deze periode waarin mensen veel samen thuis zijn, extra mogelijkheden te bieden om met Veilig Thuis in contact te komen. Bellen is kan immers lastig zijn als je met elkaar thuis bent. Op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur is er gelegenheid om met een medewerker uit de eigen regio te chatten. Bellen is uiteraard ook nog steeds mogelijk. De telefoonlijn 0800 – 2000 is 24/7 bereikbaar.

Maak je je zorgen over je eigen veiligheid? Of van iemand in jouw omgeving? Twijfel je of heb je vragen? Blijf er niet mee lopen, want geweld stopt niet vanzelf. Wij luisteren naar je verhaal en kijken samen met jou wat er nodig is om het weer veilig te maken.

Manieren om in contact te komen met Veilig Thuis

  • Telefonisch: 0800-2000, dit nummer is 24/7 bereikbaar
  • Chat: via www.veiligthuis.nl, dit kan op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur
  • Sociale media: volg Veilig Thuis op Facebook en Instagram