Toolkit insittardgeleen

Vanaf 2016 vragen wij aan alle organisaties die subsidie ontvangen, om de aantrekkelijke profilering van Sittard-Geleen mee te ondersteunen. Dit kunt u doen door bij de promotie van uw eigen evenement of activiteit waar mogelijk ruimte te bieden voor communicatiemiddelen van insittardgeleen. Download hier de toolkit met logo's, banners en kant-en-klare advertenties

Vanaf 2016 vragen wij aan alle organisaties die subsidie ontvangen, om de aantrekkelijke profilering van Sittard-Geleen mee te ondersteunen. Dit kunt u doen door bij de promotie van uw  eigen evenement of activiteit waar mogelijk ruimte te bieden voor communicatiemiddelen van insittardgeleen.

Denk daarbij bijvoorbeeld aan het opnemen van  een advertentie van insittardgeleen in uw programmaboekje. Of aan het plaatsen van een online banner van insittardgeleen op de website van uw evenement. Maar u kunt ook diverse banieren voor uw evenementenlocatie gratis in bruikleen krijgen van de gemeente.

U kunt de communicatiemiddelen van insittardgeleen via de downloadknop gratis downloaden voor eigen gebruik.

 

Download de toolkit

 

Wat zit er in de toolkit?

in de toolkit (Zip-bestand, ca. 45MB) vindt u de volgende bestanden:

  • Handleiding voor het gebruik van de toolkit
  • Logo insittardgeleen 
  • Advertenties insittardgeleen voor gebruik in bijvoorbeeld drukwerk
  • Webbanners insittardgeleen voor plaatsing op uw website of social media
  • Informatie over het lenen van promotiemateriaal als hekwerkbanners en roll-up banners
  • Link naar de citypromo

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met Marianne Adams, medewerkster Communicatie via marianne.adams@sittard-geleen.nl of 046 – 477 7630.

 

Aantrekkelijkheid Sittard-Geleen bevorderen

Het gemeentebestuur vindt het belangrijk dat Sittard-Geleen bekend staat als een aantrekkelijke stad om te wonen, werken en leven. Om de bekendheid van de aantrekkelijke kenmerken van Sittard-Geleen te bevorderen, worden deze onder de aandacht gebracht van bezoekers, ondernemers, studenten en inwoners. Het wervende verhaal over de aantrekkelijke stad wordt op een onderscheidende wijze gepresenteerd via de communicatiecampagne  insittardgeleen. Daarbij wordt een groot aantal uiteenlopende  communicatiemiddelen zoals bijvoorbeeld websites, advertenties, banieren en video’s ingezet.