E-mail nieuwsbrief

Abonneer u hier op de gratis e-mail nieuwsbrief van de gemeente Sittard-Geleen.

U ontvangt het laatste nieuws van de gemeente graag digitaal? Dat kan. Op deze pagina kunt u zich aanmelden voor nieuwsbrieven van de gemeente Sittard-Geleen, die u per mail ontvangt.

Nieuwsbrieven gemeente Sittard-Geleen

Direct aanmelden

Als u zich aanmeldt kunt u kiezen voor een abonnement op één of meer van onze nieuwsbrieven:

Algemene nieuwsbrief Sittard-Geleen

Tweewekelijkse nieuwsbrief met actueel nieuws, de laatste beleidsontwikkelingen, en gemeentelijke evenementen. Maar bijvoorbeeld ook tips over afvalinzameling en info over werkzaamheden.
Een voorbeeld van deze nieuwsbrief zien?

Lees de laatste editie online

Nieuwsbrief voor ondernemers Sittard-Geleen

Direct aanmelden

Bent u ondernemer in Sittard-Geleen? Abonneer u dan op deze nieuwsbrief. U ontvangt dan enkele keren per jaar het ondernemersnieuws van de gemeente in uw e-mail.

Lees de laatste editie online >>

Nieuwsbrief Vidar

Direct aanmelden

Op de website van Vidar kunt u zich gratis inschrijven voor de nieuwsbrief van Vidar. In deze nieuwsbrief leest u meer over werk en inkomen. De nieuwsbrief verschijnt zo'n 6 keer per jaar. U ontvangt de nieuwsbrief in uw mailbox

Lees de laatste editie online >>

Uw privacy staat voorop

Wij sturen u op regelmatige basis onze nieuwsbrief toe met nieuws over onze gemeente. U kunt ten alle tijde uw abonnement op de nieuwsbrief opzeggen door middel van de uitschrijflink in de nieuwsbrief. Bij de verwerking van persoonsgegevens houden wij ons aan de eisen uit de privacywetgeving. Voor het toesturen van de nieuwsbrief verwerken wij de volgende persoonsgegevens: Naam, e-mail adres, geslacht, postcode. Uw persoonsgegevens worden niet voor andere doeleinden gebruikt dan de doeleinden waarvoor u de gegevens aan ons heeft verstrekt, tenzij wij hiervoor uw toestemming ontvangen of dit anderszins ingevolge wettelijke bepalingen en/of kwaliteitsregels verplicht of toegestaan is. Wij geven de verstrekte gegevens uitsluitend door aan derde partijen, als dat noodzakelijk is voor de levering van de aangevraagde diensten. Verder zullen wij de verstrekte gegevens niet aan andere partijen verstrekken, tenzij dit wettelijk verplicht is. Wij verstrekken geen persoonsgegevens aan landen buiten de EER.

Zie ook onze privacyverklaring