Afspraak maken
Veel dingen kunt u online of telefonisch regelen. U hoeft daarvoor niet naar de Stadswinkel te komen. Kijk daarom van tevoren goed op onze website of een afspraak echt nodig is. Is dat het geval? Klik dan op de button hieronder om een afspraak te maken.
Wilt u een bestaande afspraak veranderen of afzeggen?
Misschien heeft u al een afspraak gemaakt, maar wilt u deze veranderen of afzeggen. Bijvoorbeeld omdat u ziek bent. Laat dit op tijd aan ons weten. Op deze pagina leest u hoe u dit doet.
Kunnen wij tijdens de afspraak ergens rekening mee houden?
Als u een afspraak maakt, krijgt u de kans om een opmerking achter te laten. In het opmerkingenveld kunt u ons laten weten of wij tijdens de afspraak ergens rekening mee kunnen houden. Laat dit ons ook zeker weten. Dan kunnen wij u zo goed mogelijk helpen. Bijvoorbeeld:
- U bent slechthorend. Dan plannen we de afspraak voor u in bij een speciale balie. Bij deze balie praat onze collega in een microfoon. U ontvangt dat geluid vervolgens via een hoofdtelefoon of op uw hoorapparaat via ringleiding.
- U neemt een begeleider mee. Dan houden wij rekening met een extra persoon.
Volg ons