Corona-informatie voor verenigingen en stichtingen

De coronamaatregelen treffen de hele samenleving, ook verenigingen, stichtingen en accommodaties in onze gemeente. Activiteiten kunnen niet of in aangepaste vorm plaatsvinden. Dat kan vragen oproepen, of misschien wel zorgen over het voortbestaan van uw vereniging, stichting of accommodatie. Wij denken graag met u mee.

Banner-corona-informatie-voor-verenigingenLandelijke richtlijnen

De landelijke maatregelen volgen elkaar op. Actuele informatie over de landelijke maatregelen en richtlijnen vindt u op de website van de Rijksoverheid:  Mogelijk heeft uw brancheorganisatie een vertaling gemaakt van de richtlijnen voor uw branche. Mocht u naar aanleiding van de landelijke richtlijnen nog vragen hebben, ondersteunen wij u graag.

Steun

Het kabinet komt onder meer de culturele, creatieve en sportsector tegemoet met verschillende maatregelen voor de geleden schade. Actuele informatie over de landelijke maatregelen en richtlijnen vindt u op de website van de Rijksoverheid. Mogelijk heeft uw brancheorganisatie een vertaling gemaakt van de richtlijnen voor uw branche. De uitvoering van een aantal tegemoetkomingen ligt bij de gemeente. Wanneer de landelijke steun niet mogelijk of niet toereikend is voor uw vereniging, stichting of accommodatie, zijn wij bereid mee te denken en eventueel maatwerk te leveren.

Informatie en contact

Is landelijke steun niet mogelijk of toereikend? Heeft u vragen of wilt u graag dat we met u meedenken? Neem dan contact op met uw vaste aanspreekpersoon of met één van onderstaande medewerkers via het telefoonnummer 14 046 of per mail: