De Haese, Geleen

In de buurt De Haese in Geleen-Noord werken we in samenwerking met Projectontwikkelaar De Haese C.V. aan de realisering van bouwplannen voor de laatste bouwlocaties.

De bebouwing van buurt De Haese nadert zijn voltooiing. Er wachten nog een paar plekken op de afronding van de infrastructuur: de toplaag van het asfalt, de trottoirs en de aanplant van groen. Het speeltuintje aan de Rijksweg Noord heeft een nieuwe plek gekregen in de Brittanniëlaan.

Hoe gaan we verder?

Er worden 17 koopwoningen en een woonvilla met appartementen voor de middenhuur gerealiseerd. Meer informatie over beide plannen vindt u op www.nieuwbouw-dehaese.nl en op www.woonstaete.nl. De 17 koopwoningen zijn inmiddels verkocht. De  bouwwerkzaamheden zijn gestart.

Contact

Meer weten over de bouwplannen? Voor informatie over de nog te bouwen woningen kunt u terecht op www.dehaese.nl of via  e-mail: verkoop.zuid@bpd.nl of telefonisch via 088 - 71 22 918.

Heeft u een vraag?

Als u vragen heeft kunt u contact opnemen met gemeentelijk projectleider Kevin Hendrix via kevin.hendrix@sittard-geleen.nl of met de projectontwikkelaar via www.dehaese.nl via email: verkoop.zuid@bpd.nl of  telefonisch via: 088 - 71 22 918.

Heeft u klachten?

Meer weten over de vergunningen?

Als u meer wilt weten over de verleende vergunningen kunt u terecht aan de bouwbalie in de Stadswinkel (stadhuis) Geleen. U kunt voor informatie over Omgevingsvergunningen ook de gemeentelijke publicaties volgen op onze website