Klacht indienen
Bent u ontevreden over het gedrag van een medewerker van de gemeente of bestuurder? Dan kunt u een klacht indienen.
In ons klachtenreglement vindt u een overzicht van de informatie die wij nodig hebben om uw klacht goed te kunnen behandelen en is weergegeven hoe wij omgaan met uw klacht. Lees ons klachtenreglement op overheid.nl.
- Als u ontevreden bent over bijvoorbeeld het onderhoud van het groen, of een kapotte lantaarnpaal, dan maakt u een melding bij de gemeente.
- Voor klachten over de gemeentelijke belastingen, WOZ-waarde of een parkeerbon van de gemeente kunt u terecht bij de BSGW.
- Als u het niet eens bent met een officieel besluit van de gemeente kunt u bezwaar maken.
Voor het online indienen van een klacht heeft u uw DigiD nodig.
U heeft een klacht ingediend bij de gemeente, maar u bent niet tevreden me de afhandeling. Dan kunt u een klacht indienen bij de Nationale Ombudsman.
Sinds 2019 stelt de gemeente jaarlijks een klachtenoverzicht op.
Download het klachtenoverzicht 2019 (PDF, 50 kB)
Volg ons